Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
Vývoj a ověření DC/DC měniče pro budoucí automobilové osvětlovací systémy s palubním napětím 48V
Pospíšil, Josef ; Kubíček, Michal (oponent) ; Dobesch, Aleš (vedoucí práce)
Záměrem této diplomové práce je popsat požadavky kladené na elektroniku a světlomety v rámci automobilového průmyslu, především na nově vznikající 48V napájecí síť. V této práci jsou stručně popsány principy zvolených topologií DC/DC snižujících měničů. Tyto měniče jsou v další části práce navrženy a vyrobeny. Poté je na těchto měničích provedeno měření v EMC komoře a jeho následné vyhodnocení. V závěru jsou navržené měniče, které jsou porovnány a vyhodnoceny.
Automatické generování pozic optického skeneru pro digitalizaci plechových dílů
Koutecký, Tomáš ; Druckmüller, Miloslav (oponent) ; Matula, Pavel (oponent) ; Morovič,, Ladislav (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem metodiky pro automatické generování pozic optického skeneru pro digitalizaci plechových dílů na základě počítačového modelu měřeného dílu. Výroba a s tím související inspekce plechových dílů jsou velmi úzce spojeny s automobilním průmyslem. Kvůli obecným zvyšujícím se nárokům na přesnost je v sériové výrobě kladen požadavek na přesnou kontrolu vyráběných dílů. K tomu se stále častěji začínají využívat optické 3D skenery a průmyslové roboty. V případě zavedení výroby nového dílu a jeho automatické kontroly v procesu sériové výroby je nutné připravit pozice měření, ze kterých dojde k přesné a rychlé digitalizaci dílu pro následnou inspekci. Příprava těchto pozic probíhá nejčastěji ručním uvedením robota do daných pozic a jejich uložením. Navržená metodika řeší přípravu pozic automaticky. V práci je představena metodika návrhu pozic měření, jejich simulace na skutečnou viditelnost části dílu pomocí osvětlovacího modelu a simulace vygenerovaných pozic na dostupnost robota. Metodika byla zpracována jako plugin pro software Rhinoceros. Na základě experimentálního ověření bylo zjištěno, že dojde ke značné časové úspoře v přípravě pozic měření v porovnání s jejich ruční přípravou.
Lepení v autoprůmyslu
Krejčí, Adam ; Hanáčková, Pavla (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce zpracovává literární studii o technologii lepení. Pojednává o výhodách a nevýhodách lepení, návrhu lepeného spoje, technologickém postupu lepení a rozdělení lepidel. Zmiňuje i některé materiály používané při stavbě karoserie a jejich vlastnosti. Zaměřuje se na oblast automobilního průmyslu a použití technologie lepení při stavbě karoserie. Porovnává původní a moderní technologii používanou při stavbě karoserie autobusu. V experimentální části se práce zaměřuje na vliv povrchové úpravy při lepení kovu na kov na výslednou smykovou pevnost.
Vývoj a ověření DC/DC měniče pro budoucí automobilové osvětlovací systémy s palubním napětím 48V
Pospíšil, Josef ; Kubíček, Michal (oponent) ; Dobesch, Aleš (vedoucí práce)
Záměrem této diplomové práce je popsat požadavky kladené na elektroniku a světlomety v rámci automobilového průmyslu, především na nově vznikající 48V napájecí síť. V této práci jsou stručně popsány principy zvolených topologií DC/DC snižujících měničů. Tyto měniče jsou v další části práce navrženy a vyrobeny. Poté je na těchto měničích provedeno měření v EMC komoře a jeho následné vyhodnocení. V závěru jsou navržené měniče, které jsou porovnány a vyhodnoceny.
Automatické generování pozic optického skeneru pro digitalizaci plechových dílů
Koutecký, Tomáš ; Druckmüller, Miloslav (oponent) ; Matula, Pavel (oponent) ; Morovič,, Ladislav (oponent) ; Brandejs, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem metodiky pro automatické generování pozic optického skeneru pro digitalizaci plechových dílů na základě počítačového modelu měřeného dílu. Výroba a s tím související inspekce plechových dílů jsou velmi úzce spojeny s automobilním průmyslem. Kvůli obecným zvyšujícím se nárokům na přesnost je v sériové výrobě kladen požadavek na přesnou kontrolu vyráběných dílů. K tomu se stále častěji začínají využívat optické 3D skenery a průmyslové roboty. V případě zavedení výroby nového dílu a jeho automatické kontroly v procesu sériové výroby je nutné připravit pozice měření, ze kterých dojde k přesné a rychlé digitalizaci dílu pro následnou inspekci. Příprava těchto pozic probíhá nejčastěji ručním uvedením robota do daných pozic a jejich uložením. Navržená metodika řeší přípravu pozic automaticky. V práci je představena metodika návrhu pozic měření, jejich simulace na skutečnou viditelnost části dílu pomocí osvětlovacího modelu a simulace vygenerovaných pozic na dostupnost robota. Metodika byla zpracována jako plugin pro software Rhinoceros. Na základě experimentálního ověření bylo zjištěno, že dojde ke značné časové úspoře v přípravě pozic měření v porovnání s jejich ruční přípravou.
Zelený Marketing: Elektrické Automobily
Humbatova, Maya ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Od nástupu "Velké deprese" v rámci finanční a ekonomické krize v letech 2008 až 2009 a v důsledku prohlubování krize eurozóny vyvstává čím dál více otazníků nad omezenou kapacitou lidského rozvoje. V akademické sféře vzkvétá teorie trvale udržitelného rozvoje představující komplexní přístup ke společenské, ekonomické a institucionální sféře. Tato práce zkoumá paradigma zvané "zelený marketing" (Green Marketing), jeho perspektivy a kritiky; zelený spotřebitelský trh; segmentaci a strategie zeleného marketingu. Pro dosažení hlubšího výzkumu aplikace teorií zeleného marketingu se tato práce zaměřuje na automobilní průmysl. Jedním z důvodů je, že současná mobilita, regulovaná řadou zákonů, si klade za cíl snižovat emise CO2. Druhým pak samotná existence elektromobilů, které představují technologicky velmi pokrokový a k přírodě šetrný způsob dopravy, a tudíž vyžadují kreativní marketingový přístup. Další část práce vysvětluje specifika elektrických vozidel značky Tesla Motors a popisuje, jak tato firma za pomoci strhujících objevů v dané oblasti ovlivňuje potřeby, požadavky a vnímání spotřebitelů. Studie zkoumá, jakým způsobem elektrická vozidla čelí konkurenci konvenčních dopravních prostředků, aby dosáhla vstupu na nové trhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.